czwartek, 26 lipca 2012

Epilog

Od tamtego wywiadu minęły dokładnie 2 miesiące. Przyznam , że w ciągu tych 61 dni bardzo dużo się zmieniło. Między innymi to , że Louis oświadczył się Belli  , a Nicole spodziewa się dziecka , którego ojcem jest oczywiście Niall. Jasmine nadal jest szczęśliwa z Zaynem , a Harry wciąż jest z Paulą. U mnie na razie bez zmian. Teraz skupiłam się na nauce i robieniu kariery. Tak dobrze przeczytaliście , kariery. Miesiąc temu odezwał się do mnie Mike proponując solową karierę , na co oczywiście bez zastanowienia przystałam. W taki właśnie sposób mój debiutancki singiel góruje na listach przebojów , a drzwi do ogromnej kariery stoją przede mną otworem. Z Harrym jest tak jak obydwoje ustaliliśmy. Jesteśmy najlepszymi przyjaciółmi i chociaż nadal go kocham ,  to staram się tego nie okazywać i porostu zapomnieć. ... 

3 komentarze:

  1. Eh....a taką miałam nadzieję, że jeszcze się wszystko ułoży między Ronnie a Harrym.......no cóż widocznie taka miałaś wizję. Nie będę cię krytykować i cieszę się, że miałam zaszczyt przeczytać to opowiadanie;]
    Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, szkoda tylko, że takie krótkie.
    Ale fajnie się skończyło.
    Szkoda tylko, że Ron i Harry nie są razme :(
    Czytałam to opowiadanie od początku, do końca, uwielbiałam je.
    Cieszę się, że mogłam to czytać.
    Masz talent i oczywiście na drugiego bloga ciągle zaglądam.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie nie nie to nie miało się tak skończyć

    OdpowiedzUsuń