sobota, 7 kwietnia 2012

Rozdział 3

 Po prawie trzydziesto minutowynm szukaniu ładowarki  ,  w końcu przyjaciółki kto jest tym zespołem : " JEST ONE DIRECTION , BUZIAKI MIKE " 

- O mój Boże !! - krzyknęły dziewczyny chórem.

Ronnie od razu pobiegła po swój komputer , aby poszukać jakiejś sensownej piosenki 1D. Cały zespół zgodnie ustalił ,  że tą piosenką będze '' moments '' . Dziewczyny wydrukowały teksty i podzieliły piosenke między siebie.  Bell dostała solówke Louisa ,  Ronnie zwrotki Liama i Harrego , Jasmine solo Zayna , a Nicole - Nialla. Pozaostało tylko znalezienie dwóch coverów. Szybko jednak udało się znaleźć piosenki. Zespół będzie śpiewał ''Use somebody '' The Kings Of Leon i ''Torn '' Natalii Imbruglii. Przyjaciółki przećwiczyły wszystkie piosenki , a ponieważ była jeszcze wczesna godzina postanowiły iść na miasto i troche się zabawić. Po godzinnych przygotowaniach dziewczyny ruszyły na miasto. Postanowiły pójść do najlepszego klubu we Wrocławiu. Ochroniarze bez problemu wpuścili Nicole , Jasmine i Belle , natomiast Ronnie nie chieli przpuścić. Kiedy zrezygnowana dziewczyna chciała już wracać do domu nagle ktoś złapał ją w pasie i powiedział , że dziewczyna jest z nim. Bramkarz dziwnie się popatrzył , przeprosił i pozwolił nam wejść. Klub był sporych rozmiarów , ale Ronnie bez problemu wzrokiem odszukała swoich przyjaciółek , który gdy tylko zobaczyły z  dziewczyne z tym chłopakiem stanęły jak wryte wytrzeszczając oczy ze zdziwienia. Stojąc tak w ciszy Jasmine w końcu wydukała z siebie słowa 

- ee młoda , czemu sam Harry Styles cię obejmuje !? 

Ronnie na tę wiadomość również szerzej otworzyła oczy i podniosła głowę do góry by przyjrzeć się chłopakowi w brązowych loczkach i głębokich , zielonych oczach ..... 

**********************************************************************************
Zdążyłam :D Dziasiaj troche krótki , ale mam nadzeje , że ciekawy .....  
Z OKAZJI  ŚWIĄT WIELKANOCNYCH ŻYCZĘ PYSZNEGO ŚNIADANKA W GRONIE KOCHAJĄCEJ RODZINY ORAZ MOKREGO DYNGUSA ŻYCZY WERONIKA !! < WERONIKA TO JA ;P > 
-

3 komentarze:

  1. bardzo fajny czekamy dalej ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę późno piszę ale dopiero teraz znalazłam twój blogi i zaczęłam go czytać i powiem ci że jest genialny ;)

    OdpowiedzUsuń