piątek, 11 maja 2012

Rozdział 13

            TAK NA MARGINESIE , TO DODAŁAM TROCHE INFORMACJI O BOHATERACH - WRÓCCIE DO PIERSZEGO WPISU I ZOBACZCIE :) 


_____________________________________________________________________________________

  Na miejscu byliśmy po upływie 20 minut. Chłopcom udało się na szczęście ukryć przed fankami i mogliśmy w spokoju poprzebywać wszyscy razem. Wybraliśmy film ''Project x''. Seans był na godzine za pięć czternastą dlatego zdążyliśmy na luzie kupić popcorn i usadowić na swoich mejscach.  Na samym początku usadowił się Liam .Ja siedziałam obok Harrego , z którym dzieliłam się moim popcornem , Jasmine koło Zayna , którzy również jedli z jednego kubełka , Bella obok Louisa , a Nicole obok Nialla. Ostatnia para mimo tego , że siedziała na końcu mlaskała na tyle głośno swoim NAJWIĘKSZYM popcornem , że wszyscy ich słyszeli. Film się rozpoczął. Trwał on 80 minut  ,  z któych jakoś tak 10 minut oglądnełam normalnie. Przyczyną tego byli Bella i Lou , któzy się wygłupiali i śmiali ze wszystkiego , Zyn i Jas , któzy narzekali na swoje ekektryzujące się włosy , Niall i Nicole , którzy nadal głośno mlaskali oraz Harry , który co chwila całował mnie w szyje przez co nie mogłam się skupić. Po skończonym filmie , tak jak było w planach udaliśmy sie na pizze. Postanowiliśmy wiziąść trzy , oczywiście Niall i Nicole  zjadli najwięcej dlatego ja , Harry i Jasmine domówiliśmy sobie jeszcze frytki

- Jak wam się podobał film  ?- zapytał Laim , który w końcu oderwał się od ekranu swojego telefonu
- hmm te 10 minut , które obejrzałam były bardzo interesujące - powiedziąłm z lekkim przekąsem
- noo mi też się podobało , chciałbym mieć takie urodziny - rozmarzył się Lou
- WOOW to by było coś- powiedział Niall
- a kto ma najszybciej urodziny ? - zapytał Zayn
- RONNIE ! - krzyknęły moje przyjaciółki
-  w dodatku to będzie jej 18-stka - dodała Bella
- OOOOOO TAKIEJ OKAZJI NIE PRZEGAPIMY ! - wydarł się Harry
- postanowione Ronnie będzie miała największe PARTY HARD , jakiej jeszcze nikt nie miał ! - krzyknął Louis przybijając sobie piątke z moim chłopakiem
- Csaaaa - powiedziąłm pod nosem i zamoczyłam ostatnią frytke w ketchupie
Do domu wróciliśmy ok. 20 , ponieważ trzeba było iść jeszcze do sklepu spożywczego , bo nasi nowi przyjaciel wyżarli już wszystko z lodówki Jasmine.
- To co teraz robimy ? - zapytała Bella
- ja już musze iść - powiedziął ze smutkiem w głosie Nicole
- To ja cię odprowadze !  krzyknął Niall i razemn wyszli
- to zostaliśmy w siódemke ...
- właściwie o w szóstke , bo ja też już musze iść - powiedziała Bella
- to zostaliście w piątke , bo ja ide z nią - krzyknął Lou i wyszli
- ja też ide , paa - powiedział Liam i wyszedł , ndala patrząc  w ekranik telefonu i pisząc smsa
- to ja ide z nim - powiedziął Zayn i pobiegł w strone swojego przyjaciela
- to ja też już pójde - powiedział ze smutkiem w głosie Hazza , ej jutro dla odmiany wpadnijcie do nas , ok ? adres wyśle Ronnie smsem , CZĘŚć - powiedziął , po czym pocałował mnie w usta i wybiegł w strone przyjaciół
- To zostałyśmy same - zaśmiała sie Jasmine
- hah nooo na to wygląda , to co robimy ?
- może pójdziemy do naszego pokoju i urządzimy sobei babski wieczór ?! - zapytała moja przyjaciółka
- JASNE ! - wykrzyknęłam i wbiegłam po schodach do pokoju , który dzieliłam z Jasmine. Obie przebrałyśmy się w piżame i włączyłyśmy muzyke
- to co pierwsze ? - zapytała mnie moja przyjaciółka
- SESJA W PIŻAMACH - odpowiedziąłm jej sięgając po mój aparat. Zdjęcia były całkiem całkiem , dlatego od razy postanowiłyśmy doadać po jednym na facebooka. Ja wybrałam to z dopiskiem '' TAK TO JA MOGŁABYM CODZIENNIE <3 '' a Jasmmine wybrała to i napisała '' Ronnie u mnie - będize gubo XD '' . Pod naszymi zdjęciami od razu pojawiło się mnóstwo pochlebnych komentarzy , zauważułam nawet , że jeden został opublikowany przez niejakiego Harrego Nuggetsa Stylesa , a napisał on '' no ładnie twłój chłopak siedzi w domu i walczy o ostatni kawałek pizzy , a ty sobie zdjęcia robisz ! ;p '' uśmiechnęłam się pod nosem i odpisałam '' to nie pisz tylko walcz WIERZE W CIEBIE BEJBE :*  '' dodałam odpowiedź i wylogowałam się. Nasępnie w naszych planach było malowanie paznokci. Ja poprosiłam Jasmine o pomalowanie moich paznokci na taki kolor , a moja przyjaciółka wykorzystując mój talent do malowania paznocki wybrała sobie takie coś. Po wyschnięciu lakieru na naszych paznokciach położyłyśmy się do łóżka i zaczęłyśmy gadać o chłopakach
- noo to pwoiedz jak to jest chodzić z borzyszczem nastolatek ?! - zapytała manie Jas
- hmm normalnie , wiesz świat o nas nie wie , ale to chyba dobrze bo przynajmniej nie musze usówać twittera i fejsa z powody hejtów jakiś psychofanek -  powiedziąłm i obie zaczęłyśmy sie śmiać
- a powiedz mi jak u ciebie i u Zayna ?
- wiesz co ... on mnie traktuje jako przyjaciółkę ... nawet ostatnio pokazywał mi zdjęcie takiej blondynki Perrie chyba się nazywał i mówił , że chciałby do neij zagadać i czy umiałabym mu pomóc - posmutniała
- ojj nie przejmuj się , my wiemy swoje - wy będizecie razem - uśmiechnęłam się i przytauliłam przyjaciółkę
- ej wiesz któa godzina !? 4.00 nad ranem ! ;o
- idziemy spać ?
- no raczej - powiedziała Jasnmine po czym obdarzyłą mnie uśmiechem i zgasiła światło. Przyłożyłam więc głowe do poduszki i myślałam , jednak nie trwało to długo ponieważ po chwi.i zasnęłam ...
**********************************************************************************
13 już jest !   w kjońcu udało mi się napisać jakiś w miare sensowny i długi ;p    next  dodam jutro albo w niedziele narazie żyje tym , że za oknem burza ,a ja ie boje burzy :(    A MÓJ HARRY W SZWECJI JEST ZAMIAST MNIE PRZYTULAć :(  HAZZA WRÓć    XD  
DODAWAJCIE KOMENTARZE PLISSS :)  

1 komentarz: